CREATING MEMORABLE
MOMENTS

Vi gjør alt av PR, events og sosiale medier – spørsmålet er hva du egentlig trenger.

En personlig tilnærming fører alltid til bedre resultater. Vi hjelper deg med å finne den rette tilnærmingen for å løfte merkevaren din.

Vi er her for å lytte og skape minneverdige øyeblikk.

La oss ta på BASE hello@basesociety.no

SOSIALE MEDIER I NORGE

Tall fra Statistisk Sentralbyrå avslører at ni av ti nordmenn bruker sosiale medier. Hele 88% mellom 16 og 79 år bruker sosiale medier, noe som er en økning på 8 prosentpoeng de siste fem årene.

INSTAGRAM

  • 44 % av forbrukere bruker Instagram til å handle på ukentlig basis, og én av to personer har brukt Instagram til å oppdage nye merkevarer.

  • 80 prosent av Instagram-brukere sier at de har kjøpt et produkt de så på appen.

  • I dag følger over 90 prosent av befolkningen en merkevare i sosiale medier, samtidig som tallene viser at hele 76 prosent har kjøpt et produkt via sosiale medier.

  • Instagram-bilder har 23 % mer engasjement enn bilder på Facebook.

  • Rundt 70 % av Instagram-brukere ser alt video innholdet i Stories på en daglig basis.

HeadQuarter x BASEsociety

Sosiale medier gir mulighet for å skape positive markedsføringseffekter, ofte med mindre investeringer enn det som kreves i andre kanaler. Spørsmålet er hvordan velger du riktig kanal og hvordan lage innhold som engasjerer og som gir resultater — vi hjelper deg å komme i gang!

ENGASJERENDE INNHOLD

Å lykkes med sosiale medier handler i stor grad om å skape engasjerende innhold. Vel så viktig er det å ha en god strategi- og innholdsplan, utnytte plattformenes mange funksjoner og bygge et troverdig bånd til følgerne dine.

KOMME I GANG MED SOSIALE MEDIER

  1. Definere målgruppe, mål og delmål

  2. Velge ut sosiale medie kanal/kanaler

  3. Lage en kanal strategi

  4. Lage en innholdsplan, med hvordan type innhold som skal lages, når og hvor ofte innhold skal produseres.

  5. Lage en publiseringsplan, sette sammen hva som skal publiseres, lage en plan på når det skal publiseres.

  6. Sette opp budsjett og plan for hva som skal brukes i annonsering + ønsket målgruppe for annonseringen

  7. Lage noe innhold som skal vekke ekstra engasjement, “show stoppere”

  8. Sette av tid til å engasjere og kommunisere med følgerne

  9. Lage tydelige og målbare KPIer

  10. Evalurere innhold og tilpasse strategien

EGNE PRISER FOR HEADQUARTER MEDLEMMER

INTRODUKSJON TIL SOSIALE MEDIER KURS — 3 000 kr (ordinærpris 4 500 kr)

LEVEL TO KURS – 1900 kr (ordinærpris 3 000 kr)

TIMESPRIS — 1250 kr (ordinærpris 1 800 kr)

Vi tilbyr også skreddersydde sosiale medier pakker, kontakt oss på hello@basesociety.no så kan vi sammen finne ut hvilken pakke som passer best for din salong.